Siłą naszej firmy są pracownicy. Dużą wagę przykładamy do procesu adaptacyjnego dla osób nowozatrudnionych. Chcemy, żeby wdrożenie w nowe obowiązki było sprawne, skuteczne i komfortowe.

    Oferty pracy w Biurze

  • Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko

    Specjalista ds. Marketingu Handlowego

    Miejsce pracy: Łódź

    Zakres odpowiedzialności:
    • Proponowanie kreatywnych działań promocyjnych o charakterze prosprzedażowym
    • Wsparcie procesu przygotowania materiałów POS do akcji marketingowych
    • Wsparcie przy otwieraniu nowych sklepów
    • Negocjacje z dostawcami i realizowanie zakupów
    • Organizowanie przetargów i realizacja zamówień zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie
    • Realizacja zamówień dla sklepów na materiały marketingowe
    • Nadzór nad realizacją powierzonego budżetu

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe
    • Doświadczenie w dziale marketingu, zakupów lub logistyki
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i pracy w zespole
    • Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
    • Pomysłowość, kreatywność, inicjatywa
    • Mile widziane doświadczenie pracy w systemie SAP

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia
    • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszej  firmy poszukujemy osoby na stanowisko

    Pracownik Działu Prawnego / Aplikant Radcowski

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-prawnym
    Sporządzanie umów, opinii prawnych oraz pism procesowych
    Zastępstwo Radcy Prawnego przed sądami powszechnymi
    Udzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom spółki
    Obsługa administracyjna Działu Prawnego

    Wymagania:
    Posiadanie statusu aplikanta radcowskiego oraz zdolności postulacyjnej
    Znajomość prawa gospodarczego
    Doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej– mile widziane
    Dostępność 40 godzin w miesiącu
    Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
    Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
    Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
    Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów 


    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie klikając w poniższy przycisk.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie/koło Łodzi poszukujemy osób na stanowisko:

    Magazynier/Magazynierka 

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Oferujemy: 
    Umowę o pracę na pełny etat bez okresu próbnego
    Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    Podwyżkę wynagrodzenia o 10 % po przepracowaniu 12 miesięcy
    Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny


    Zakres odpowiedzialności: 
    Sprawne przyjmowanie dostaw
    Załadunek pojazdów zgodnie z harmonogramem i zasadami BHP
    Dbałość o porządek oraz jakość i tempo pracy
    Inne prace magazynowe


    Nasze oczekiwania: 
    Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    Znajomość programu WMS – mile widziana
    Sumienność i dokładność
    Dobra organizacja pracy


    Nie wymagamy uprawnień na prowadzenie wózków widłowych, po przyuczeniu umożliwiamy ich zdobycie na koszt pracodawcy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko

    Operator Maszyny Obszywającej

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Zakres odpowiedzialności:
    • Obsługa maszyny do cięcia i obszywania wykładzin podłogowych
    • Przygotowanie wykładzin do procesu obszywania
    • Dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy
    • Inne prace magazynowe

    Nasze oczekiwania:
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Zdolności manualne
    • Sumienność i dokładność

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Oferty pracy w sklepach

  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownik Sklepu

    Miejsce pracy: Olsztyn


    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    Efektywne zarządzanie podległym personelem
    Regularne raportowanie wyników
    Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Oczekujemy:
    Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    Wykształcenie minimum średnie
    Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    Dobra organizacja pracy 
    Umiejętność obsługi komputera
    Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
           
    Umowę o pracę na cały etat
    Wynagrodzenie podstawowe + premię
    Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    Pakiet szkoleń produktowych 
    Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    Liczne konkursy z nagrodami
    Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie klikając w poniższy przycisk.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownik Sklepu

    Miejsce pracy: Tarnów


    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Oczekujemy:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy 
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:        
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych 
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie klikając w poniższy przycisk.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownik Sklepu

    Miejsce pracy: Rzeszów


    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Oczekujemy:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy 
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy: 
          
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych 
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie klikając w poniższy przycisk.
  • Obecnie do naszych sklepów na terenie całej Polski poszukujemy energicznej osoby na stanowisko:

    Doradca Klienta

    Zakres odpowiedzialności:
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Realizowanie celów sprzedażowych
    • Dbanie o wizerunek firmy
    • Odpowiedzialność za dokumentację sprzedażową i posprzedażową


    Nasze oczekiwania:
    • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacji pracy własnej
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)


    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity - opieka medyczna i karta sportowa w korzystnej cenie, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy



    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie klikając w poniższy przycisk oraz wybranie preferowanego miejsca pracy.
  • Oferty praktyk

  • Zapraszamy studentów zainteresowanych zdobyciem doświadczenia zawodowego w różnych działach firmy,  do aplikowania na:

    PRAKTYKI  


    Studiujesz? 
    Jesteś otwarty/-a i komunikatywny/-a?
    Nie sprawia Ci problemu posługiwanie się pakietem Office?
    Potrafisz działać w sposób kreatywny i innowacyjny nawet pod presją czasu?
    Lubisz wyzwania?
    Chciałbyś/chciałabyś zdobyć pierwszą praktyczną wiedzę i umiejętności a rozwój jest dla Ciebie ważny?

    Dołącz do nas!


    Poznasz standardy obowiązujących w ogólnopolskiej sieci handlowej
    Weźmiesz udział w bieżących projektach danego działu
    Zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowego podczas miesięcznych, bezpłatnych praktyk 
    (z możliwością przejścia na płatny staż lub też pozostania w firmie)
    Dopasujemy harmonogram praktyk do Twoich możliwości czasowych
    Otrzymasz zaświadczenie potwierdzające odbycie praktyk


    Jeśli chcesz do nas dołączyć do naszej organizacji kliknij przycisk aplikuj oraz wybierz dział firmy, który najbardziej Cię interesuje. 

Nie ma oferty pracy dla Ciebie?

Kultura organizacyjna

Dla pracowników sieci Komfort ważna jest KULTURA ORGANIZACYJNA, charakterystyczna dla naszej firmy. Dzięki niej uczymy się pracować samodzielnie w dynamicznej organizacji, z ludźmi zaangażowanymi i utożsamiającymi się z firmą. Praca w Komforcie uczy skuteczności w realizacji wyznaczonych zadań, szerokiego spojrzenia na dane zagadnienie, kreatywności w podejmowanych działaniach i świadomości biznesowej. Są to nieocenione umiejętności, które wzbogacają nas i rozwijają.

Stwarzamy także szereg innych możliwości, z których mogą korzystać zarówno pracownicy biura, magazynu centralnego, jak i naszych sklepów.

Zasady rekrutacji

Do rekrutacji zewnętrznej przystępujemy, gdy wśród naszej kadry nie ma osób spełniających wymagania stanowiskowe.
Nasze  aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej w zakładce Dołącz do zespołu, na internetowych portalach pracy oraz w prasie.

Etapy rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Ich ilość i poziom zaawansowania zależą od kompetencji, jakich poszukujemy na konkretne stanowisko pracy.
 
Etap 1
Rekrutację rozpoczynamy od analizy nadesłanego CV.

Pamiętaj!
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko nie zapomnij o podaniu w temacie wiadomości nazwy stanowiska , na które aplikujesz.
W Twoim CV powinna znajdować się informacja o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (jej treść znajduje się w ogłoszeniu). W przypadku braku klauzuli Twoje CV nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.
 
Etap 2
Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu Personalnego. Kandydaci aplikujący na stanowiska specjalistyczne przechodzą dodatkowo testy merytoryczne, które weryfikują wiedzę deklarowaną przez nich w CV. Po ocenie testu i analizie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wybrani kandydaci rekomendowani są do ostatniego etapu.
   
Etap 3
Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie rekomendowanych kandydatów z menadżerem lub dyrektorem działu, do którego aplikowali. Ostateczna decyzja dotycząca zatrudnienia podejmowana jest przez bezpośredniego przełożonego.

Rozwój w Komforcie

  • Każdy sprzedawca zatrudniony w Komforcie po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w naszej firmie oraz przyswojeniu wiedzy branżowej i standardów u nas obowiązujących, może przystąpić do egzaminu na KONSULTANTA DS. SPRZEDAŻY. Jeżeli kandydat na KDS-a pozytywnie przejdzie wszystkie etapy egzaminu, automatycznie awansuje w strukturze organizacyjnej sklepu i ze stanowiska sprzedawcy dostaje promocję na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Aby to jednak nastąpiło, kandydat musi wykazać się znaczną wiedzą produktową, znajomością technik sprzedaży, a także odpowiednią postawą (ważne jest m.in. zaangażowanie w pracę, nastawienie na osiąganie celu, entuzjazm).
  • Równolegle do szkoleń wewnętrznych nasza firma umożliwia uczestniczenie w SZKOLENIACH ZEWNĘTRZNYCH. W większości są to spotkania organizowane przez dostawców Komfortu – największych producentów i dostawców (zarówno krajowych, jak i zagranicznych) artykułów dostępnych w naszych sklepach. Podczas tych szkoleń nasi sprzedawcy i kierownicy sklepów otrzymują fachową wiedzę branżową, którą później z powodzeniem wykorzystują w codziennej pracy. Szkolenia dla naszych pracowników organizowane są także przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Wszystko po to, by stale doskonalić pracę naszych ludzi.

  • Jesteśmy świadomi, że największą wartością firmy są ludzie. Dlatego właśnie inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwość ciągłego wzbogacania swojej wiedzy niezbędnej w ich codziennej pracy. Szanse na to dają różne formy SZKOLEŃ WEWNĘTRZNYCH, które oferuje nasza firma. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć regularnie organizowane szkolenia z profesjonalnej wiedzy produktowej prowadzone przez naszych Regionalnych Trenerów Produktowych, szkolenia sprzedażowe czy z zarządzania personelem. Należy również wspomnieć, iż w naszej firmie funkcjonuje platforma e-learningowa, która w atrakcyjny sposób pozwala na zdobywanie wiedzy z wielu zakresów.