Siłą naszej firmy są pracownicy. Dużą wagę przykładamy do procesu adaptacyjnego dla osób nowozatrudnionych. Chcemy, żeby wdrożenie w nowe obowiązki było sprawne, skuteczne i komfortowe.

    Oferty pracy w Biurze

  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Koordynator ds. Kadr i Płac

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    •Koordynacja procesów związanych z administracją kadrową oraz przygotowywaniem informacji do naliczania płac
    •Nadzór nad rzetelnym i terminowym prowadzeniem dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi;
    •Wspieranie kadry zarządzającej w obszarze prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz innych regulacji prawnych
    •Obsługa działalności socjalnej spółki (ZFŚŚ)
    •Tworzenie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem spółki
    •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi uprawnionymi do nadzoru i kontroli

    Wymagania
    •Wykształcenie wyższe
    •Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej organizacji
    •Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    •Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków
    •Odpowiedzialność i rzetelność
    •Bardzo dobra organizacja pracy
    •Dobra znajomość pakietu MS Office

    Oferujemy:
    •Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    •Umowę o pracę na pełen etat
    •Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    •Przyjazną atmosferę pracy
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Programista SAP (ABAP)

    Miejsce pracy: Łódź
     

    Zakres odpowiedzialności:
    • Programowanie w języku ABAP/ABAP OO (analizowanie i projektowanie procesów opartych o technologie SAP Netweaver
    • Przygotowanie interfejsów systemu
    • Rozszerzenia funkcjonalności systemów SAP - migracja danych
    • Optymalizacja procesów biznesowych
    • Tworzenie dokumentacji technicznej
    • Rozbudowa funkcjonalności produktów firmy - zgodnie z potrzebami implementacji

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym (również studenci)
    • Znajomość: ALE ,BAPI, EDI , IDOC
    • Znajomość baz danych - w tym SAP HANA
    • Doświadczenie w SAP XI /PI/ PO
    • Chęć poznawania nowych technologii i ciągłego rozwijania swoich umiejętności
    • Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość ABAP Workbench
    • Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych
    • Mile widziana znajomość UI5 i SAP Fiori

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Realną szansę rozwoju
    • Przyjazną atmosferę pracy
    • Wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Programista

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Tworzenie nowych aplikacji oraz serwisów intranetowych w technologii ASP.NET (C#) z wykorzystaniem bazy danych MSSQL
    • Utrzymywanie i ulepszanie istniejących elementów aplikacji
    • Testowanie stworzonych rozwiązań oraz dokumentowanie swojej pracy
    • Utrzymanie i rozwijanie hurtowni danych

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe o specjalności informatyka 
    • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w programowaniu w .NET Framework (2.0/.6.1)
    • Dobra znajomość C#
    • Znajomość jQuery, JavaScript, HTML
    • Bardzo dobra znajomość baz danych MS SQL Server lub Oracle
    • Bardzo dobra znajomość języka T-SQL lub PL-SQL
    • Pomysłowość i kreatywność w działaniu
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
    • Mile widziana znajomość SAP ABAP

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Szkolenia z zakresu SAP ABAP
    • Udział w ciekawych projektach spółki
    • Wsparcie doświadczonego zespołu
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Logistyki Wewnętrznej

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności: 
    • Analiza poziomu zapasu towarów w sieci Sklepów
    • Optymalizowanie zapasu w sieci poprzez dokonywanie przerzutów towarów pomiędzy sklepami i Magazynem Centralnym
    • Współpraca z Magazynem Centralnym, Działem Handlowym, Działem Zakupów oraz siecią sklepów
    • Komasacja towarów pod zlecenie klienta 
    • Koordynacja i akceptacja zwrotów towarów z sieci sklepów do Magazynu Centralnego
    • Nadzór nad procesem  rozdysponowania towarów ze sklepów przebudowywanych, relokowanych lub zamykanych
    • Obsługa przesyłek kurierskich

    Wymagania: 
    • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku 
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególność MS Excel) 
    • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole 
    • Duża samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy 
    • Proaktywna postawa i otwartość na nowe wyzwania 

    Oferujemy: 
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Umowę o pracę na pełen etat
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. e-marketingu


    Miejsce pracy: Łódź

    Zakres odpowiedzialności:
    • Koordynowanie działań w obszarze mediów społecznościowych (Facebook, Instagram)
    • Redagowanie treści marketingowych zgodnych z zasadami SEO
    • Planowanie i wdrażanie kampanii digital
    • Bieżąca analiza trendów oraz wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online
    • Badanie i analiza efektywności podejmowanych działań w sieci, w tym wyników stron internetowych
    • Współpraca z agencjami marketingowymi oraz reklamowymi przy realizacji powierzonych zadań

    Wymagania:
    • Doświadczenie w zarządzaniu kanałami w mediach społecznościowych oraz realizacji kampanii digital
    • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów marketingowych
    • Umiejętność tworzenia i analizy media planów oraz wyznaczania KPI
    • Znajomość narzędzi (np. Google Analytics, Google AdWords, Facebook Ads)
    • Umiejętność kreatywnego myślenia, wdrażania innowacyjnych pomysłów
    • Bardzo dobra znajomość MS Office
    • Umiejętność planowania i zarządzania projektami
    • Proaktywna postawa

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Samodzielne stanowisko i możliwość istotnego wpływu na rozwój spółki
    • Realny wpływ na kreację komunikacji i e-marketingu
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do Centrali naszej firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Raportowania i Analiz

    Miejsce pracy: Łódź
     
    Zakres odpowiedzialności:
    • Przetwarzanie oraz monitorowanie danych w celu tworzenia i dostarczania standardowych raportów w obszarze sprzedaży, zakupów oraz zapasów
    • Przygotowywanie analiz ad hoc
    • Analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia, że obliczone wyniki są poprawne i spójne ze wszystkimi częściami raportu
    • Wdrażanie zmian w raportach zgodnie z wymaganiami biznesowymi, poprawa funkcjonalności raportów oraz ich automatyzacja
    • Wsparcie, rozwój i udoskonalanie systemów informatycznych w firmie w zakresie systemu BI oraz zarządzania informacją
    • Szkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi podległych systemów informatycznych
    • Współpracę ze wszystkimi działami spółki w zakresie przetwarzania oraz weryfikacji spójności danych
    • Przygotowywanie cyklicznych analiz z zakresu działalności spółki, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, informatyka, ekonometria, matematyka lub pokrewne
    • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
    • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie handlowej
    • Doświadczenie w pracy z systemem SAP (najlepiej w branży retail)
    • Znajomość jednego lub więcej narzędzi BI: SAP BO, WEBI, LUMIRA OBIEE
    • Umiejętność analizy i przetwarzania danych
    • Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów
    • Dodatkowymi atutami będzie znajomość:
    • Znajomość VBA
    • Znajomość zapytań SQL (w szczególności T-SQL)

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Udział w ciekawych projektach spółki
    • Przyjazną atmosferę w pracy
    • Umowę o pracę na pełny etat
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Trener Wewnętrzny

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Organizowanie oraz prowadzenie szkoleń produktowych, sprzedażowych, a także z zakresu umiejętności miękkich - na terenie całego kraju
    • Prowadzenie indywidualnych coachingów
    • Monitorowanie i raportowanie efektywności przeprowadzonych szkoleń
    • Badanie potrzeb szkoleniowych
    • Współtworzenie programów szkoleniowych
    • Opracowywanie narzędzi wspierających rozwój i motywację pracowników
    • Wspieranie rozwoju organizacji w obszarze HR

    Wymagania:
    • 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Umiejętność opracowywania programów i scenariuszy szkoleń, prowadzenia szkoleń, badanie ich efektywności
    • Doświadczenie w prowadzeniu spotkań coachingowych
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Zaangażowanie, samodzielność oraz kreatywne podejście do zadań
    • Elastyczność i umiejętność dostosowania do bieżących celów organizacji
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
    • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych

    Oferujemy:
    • Ciekawą i rozwijającą pracę, pełną nowych wyzwań wśród grona profesjonalistów
    • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
    • Narzędzia niezbędne do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Młodszy Specjalista ds. Personalnych

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę
    Umawianie spotkań i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
    Wsparcie Kierowników Sklepów w rekrutacji sprzedawców
    Aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku różnymi metodami
    Kreowanie działań  z obszaru budowania marki pracodawcy
    Współpraca z członkami zespołu i wzajemne wsparcie w realizowanych zadaniach

    Wymagania
    Studenci lub absolwenci studiów (zzl, socjologia, psychologia i pokrewne)
    Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (dodatkowy atut)
    Podstawowa wiedza dotycząca nowoczesnych narzędzi HR 
    Znajomość pakietu MS Office
    Wysokie umiejętności interpersonalne i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
    Bardzo dobra organizacja pracy
    Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
    Prawo jazdy kat. B 

    Oferujemy:
    Ciekawą i różnorodną pracę wśród grona profesjonalistów
    Umowę o pracę na pełen etat
    Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia
    Przyjazną atmosferę pracy
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Asystent ds. Marketingu

    Miejsce pracy: Łódź
     

    Zakres odpowiedzialności:
    • Prowadzenie kalendarza i harmonogramu działań marketingowych oraz nadzór nad jego terminową realizacją
    • Administrowanie faktur i dokumentacji bieżącej działu (obsługa SAP)
    • Wsparcie menedżerów działu w realizacji bieżących projektów
    • Redagowanie krótkich tekstów oraz opisów produktów
    • Przygotowywanie treści materiałów promocyjnych i newsletterów
    • Współtworzenie komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialność za jej dystrybucję
    • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami materiałów marketingowych
    • Aktualizacja bazy zdjęć produktów

    Wymagania:
    • Studenci lub absolwenci studiów kierunkowych
    • Zaawansowana znajomość obsługi programów pakietu MS Office
    • „Lekkie pióro”
    • Znajomość mediów społecznościowych
    • Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji
    • Wysoka kultura osobista
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Realny wpływ na kreację komunikacji marketingowej
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik Magazynu Centralnego

    Miejsce pracy: Stryków k/Łodzi


    Zakres odpowiedzialności:
    • Zarzadzanie podległym zespołem pracowników ok. 80 osób
    • Organizacja pracy pracowników w systemie trzyzmianowym
    • Zapewnienie prawidłowego i terminowego obrotu towarowego pomiędzy magazynem a sklepami
    • Podejmowanie działań zapewniających optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej
    • Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów magazynowych
    • Dbałość o utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych oraz przestrzeganie zasad  BHP
    • Podejmowanie działań usprawniających funkcjonowanie magazynu

    Wymagania:
    • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżerskim 
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • Wiedza dotycząca procesów magazynowania 
    • Znajomość programu WMS – mile widziana
    • Dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność
    • Znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
    • Doświadczenie w pracy z programem SAP – będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Realny wpływ na rozwój procesów magazynowych
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności 
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik Zmiany

    Miejsce pracy: Stryków k/Łodzi


    Zakres odpowiedzialności:
    Zarzadzanie podległym zespołem magazynierów, docelowo ok. 20-25 osób
    Bieżący nadzór nad procesem konfekcjonowania, załadunku i przyjęcia towaru
    Sporządzanie dokumentów dotyczących przyjęcia i wydawania towarów
    Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych
    Dbanie o przestrzeganie zasad BHP
    Współpraca z innymi działami firmy

    Wymagania:
    Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym 
    Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    Znajomość programu WMS – mile widziana
    Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych (II WJO)
    Dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel

    Oferujemy:
    Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów 


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie/koło Łodzi poszukujemy osób na stanowisko:

    Magazynier/Magazynierka 

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Oferujemy: 
    • Umowę o pracę na pełny etat bez okresu próbnego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Podwyżkę wynagrodzenia o 10 % po przepracowaniu 12 miesięcy
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Zakres odpowiedzialności:
     
    • Sprawne przyjmowanie dostaw
    • Załadunek pojazdów zgodnie z harmonogramem i zasadami BHP
    • Dbałość o porządek oraz jakość i tempo pracy
    • Inne prace magazynowe

    Wymagania: 
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Znajomość programu WMS – mile widziana
    • Sumienność i dokładność
    • Dobra organizacja pracy

    Nie wymagamy uprawnień na prowadzenie wózków widłowych, po przyuczeniu umożliwiamy ich zdobycie na koszt pracodawcy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko

    Operator Maszyny Obszywającej

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Zakres odpowiedzialności:
    • Obsługa maszyny do cięcia i obszywania wykładzin podłogowych
    • Przygotowanie wykładzin do procesu obszywania
    • Dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy
    • Inne prace magazynowe

    Nasze oczekiwania:
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Zdolności manualne
    • Sumienność i dokładność

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Oferty pracy w sklepach

  • Obecnie dla naszego partnera franczyzowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Nysa


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Zastępca Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Gdańsk


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne współzarządzanie podległym personelem
    • Administrowanie dokumentację sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu - VM

    Wymagania:
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie, do naszych sklepów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Sprzedawca / Doradca Klienta
     

    Zakres odpowiedzialności:
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Realizowanie celów sprzedażowych
    • Dbanie o wizerunek firmy
    • Odpowiedzialność za dokumentację sprzedażową i posprzedażową

    Wymagania:
    • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity - opieka medyczna i karta sportowa w korzystnej cenie, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej oraz dokonanie wyboru konkretnej lokalizacji.
  • Oferty praktyk

    Brak ofert dla podanych filtrów

Kultura organizacyjna

Dla pracowników sieci Komfort ważna jest KULTURA ORGANIZACYJNA, charakterystyczna dla naszej firmy. Dzięki niej uczymy się pracować samodzielnie w dynamicznej organizacji, z ludźmi zaangażowanymi i utożsamiającymi się z firmą. Praca w Komforcie uczy skuteczności w realizacji wyznaczonych zadań, szerokiego spojrzenia na dane zagadnienie, kreatywności w podejmowanych działaniach i świadomości biznesowej. Są to nieocenione umiejętności, które wzbogacają nas i rozwijają.

Stwarzamy także szereg innych możliwości, z których mogą korzystać zarówno pracownicy biura, magazynu centralnego, jak i naszych sklepów.

Zasady rekrutacji

Do rekrutacji zewnętrznej przystępujemy, gdy wśród naszej kadry nie ma osób spełniających wymagania stanowiskowe.
Nasze  aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej w zakładce Dołącz do zespołu, na internetowych portalach pracy oraz w prasie.

Etapy rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Ich ilość i poziom zaawansowania zależą od kompetencji, jakich poszukujemy na konkretne stanowisko pracy.
 
Etap 1
Rekrutację rozpoczynamy od analizy nadesłanego CV.

Pamiętaj!
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko nie zapomnij o podaniu w temacie wiadomości nazwy stanowiska , na które aplikujesz.
W Twoim CV powinna znajdować się informacja o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (jej treść znajduje się w ogłoszeniu). W przypadku braku klauzuli Twoje CV nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.
 
Etap 2
Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu Personalnego. Kandydaci aplikujący na stanowiska specjalistyczne przechodzą dodatkowo testy merytoryczne, które weryfikują wiedzę deklarowaną przez nich w CV. Po ocenie testu i analizie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wybrani kandydaci rekomendowani są do ostatniego etapu.
   
Etap 3
Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie rekomendowanych kandydatów z menadżerem lub dyrektorem działu, do którego aplikowali. Ostateczna decyzja dotycząca zatrudnienia podejmowana jest przez bezpośredniego przełożonego.

Rozwój w Komforcie

  • Każdy sprzedawca zatrudniony w Komforcie po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w naszej firmie oraz przyswojeniu wiedzy branżowej i standardów u nas obowiązujących, może przystąpić do egzaminu na KONSULTANTA DS. SPRZEDAŻY. Jeżeli kandydat na KDS-a pozytywnie przejdzie wszystkie etapy egzaminu, automatycznie awansuje w strukturze organizacyjnej sklepu i ze stanowiska sprzedawcy dostaje promocję na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Aby to jednak nastąpiło, kandydat musi wykazać się znaczną wiedzą produktową, znajomością technik sprzedaży, a także odpowiednią postawą (ważne jest m.in. zaangażowanie w pracę, nastawienie na osiąganie celu, entuzjazm).
  • Równolegle do szkoleń wewnętrznych nasza firma umożliwia uczestniczenie w SZKOLENIACH ZEWNĘTRZNYCH. W większości są to spotkania organizowane przez dostawców Komfortu – największych producentów i dostawców (zarówno krajowych, jak i zagranicznych) artykułów dostępnych w naszych sklepach. Podczas tych szkoleń nasi sprzedawcy i kierownicy sklepów otrzymują fachową wiedzę branżową, którą później z powodzeniem wykorzystują w codziennej pracy. Szkolenia dla naszych pracowników organizowane są także przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Wszystko po to, by stale doskonalić pracę naszych ludzi.

  • Jesteśmy świadomi, że największą wartością firmy są ludzie. Dlatego właśnie inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwość ciągłego wzbogacania swojej wiedzy niezbędnej w ich codziennej pracy. Szanse na to dają różne formy SZKOLEŃ WEWNĘTRZNYCH, które oferuje nasza firma. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć regularnie organizowane szkolenia z profesjonalnej wiedzy produktowej prowadzone przez naszych Regionalnych Trenerów Produktowych, szkolenia sprzedażowe czy z zarządzania personelem. Należy również wspomnieć, iż w naszej firmie funkcjonuje platforma e-learningowa, która w atrakcyjny sposób pozwala na zdobywanie wiedzy z wielu zakresów.

Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Personalnych

Miejsce pracy: Łódź


Zakres odpowiedzialności:
Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę
Umawianie spotkań i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
Wsparcie Kierowników Sklepów w rekrutacji sprzedawców
Aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku różnymi metodami
Kreowanie działań  z obszaru budowania marki pracodawcy
Współpraca z członkami zespołu i wzajemne wsparcie w realizowanych zadaniach

Wymagania
Studenci lub absolwenci studiów (zzl, socjologia, psychologia i pokrewne)
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (dodatkowy atut)
Podstawowa wiedza dotycząca nowoczesnych narzędzi HR 
Znajomość pakietu MS Office
Wysokie umiejętności interpersonalne i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
Bardzo dobra organizacja pracy
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Prawo jazdy kat. B 

Oferujemy:
Ciekawą i różnorodną pracę wśród grona profesjonalistów
Umowę o pracę na pełen etat
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia
Przyjazną atmosferę pracy
Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Łódź


Zakres odpowiedzialności:
•Koordynacja procesów związanych z administracją kadrową oraz przygotowywaniem informacji do naliczania płac
•Nadzór nad rzetelnym i terminowym prowadzeniem dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami oraz standardami wewnętrznymi;
•Wspieranie kadry zarządzającej w obszarze prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz innych regulacji prawnych
•Obsługa działalności socjalnej spółki (ZFŚŚ)
•Tworzenie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem spółki
•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi uprawnionymi do nadzoru i kontroli

Wymagania
•Wykształcenie wyższe
•Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej organizacji
•Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
•Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków
•Odpowiedzialność i rzetelność
•Bardzo dobra organizacja pracy
•Dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:
•Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
•Umowę o pracę na pełen etat
•Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
•Przyjazną atmosferę pracy