Siłą naszej firmy są pracownicy. Dużą wagę przykładamy do procesu adaptacyjnego dla osób nowozatrudnionych. Chcemy, żeby wdrożenie w nowe obowiązki było sprawne, skuteczne i komfortowe.

    Oferty pracy w Biurze

  • Obecnie do Centrali naszej firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej, umożliwiającej realizację założonych budżetów sprzedaży
    • Kreowanie kampanii marketingowej
    • Planowanie i zakup mediów we współpracy z domem mediowym
    • Współpraca z agencjami i podwykonawcami
    • Planowanie i nadzór nad produkcją materiałów wizerunkowych i promocyjnych
    • Projektowanie i realizacja komunikacji marketingowej poprzez media cyfrowe i społecznościowe
    • Zapewnienie prawidłowego wizerunku firmy poprzez działania Public Relations
    • Zarządzanie projektami marketingowymi
    • Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji
    • Monitorowanie rynku, analiza trendów rynkowych i działań konkurencji w kraju i zagranicą
    • Zarządzanie zespołem
    • Sporządzanie strategicznych analiz marketingowych Spółki oraz raportów dla Zarządu

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe kierunkowe
    • Min 5 -letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii komunikacji marketingowej
    • Doświadczenie we współpracy z domami mediowymi i TV
    • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
    • Nastawienie na cel oraz skuteczność działania
    • Zdolności przywódcze oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem
    • Zdolność analitycznego i twórczego myślenia
    • Znajomość języka angielskiego (poziom min B2/C1)
    • Dobra znajomość MS Office

    Oferujemy:
    • Odpowiedzialne stanowisko i możliwość istotnego wpływu na rozwój spółki
    • Realny wpływ na kształtowanie strategii komunikacji marketingowej
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Udział w strategicznym projektach spółki
    • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Audytor Wewnętrzny

    Miejsce pracy: wschodnia Polska


    Zakres odpowiedzialności:
    • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w punktach handlowych oraz centrali Spółki
    • Omawianie wyników audytów i prezentację wniosków przed jednostkami biznesowym.
    • Identyfikację oraz ocenę ryzyka w procesach zachodzących w organizacji oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ich ograniczenie
    • Proponowanie, wypracowywanie oraz nadzorowanie wdrożeń zaleceń poaudytowych
    • Udział w projektach audytorskich, proponowanie zmian w zakresie audytu procesów, sklepów, aplikacji
    • Budowanie pozytywnego wizerunku działu poprzez promowanie prawidłowych postaw moralnych oraz wysokich standardów pracy

    Wymagania:
    • Minimum rocznego doświadczenia w pracy w audycie wewnętrznym (w branży retail mile widziane)
    • Wiedzy o procesach biznesowych w dużych przedsiębiorstwach
    • Znajomości pakietu MS Office (mile widziana znajomość SAP)
    • Wysokich umiejętności analitycznych
    • Bardzo dobrej umiejętności planowania i organizowania własnego czasu
    • Terminowości, rzetelności w realizowanych projektach
    • Prawa jazdy kat. B oraz gotowości do częstych wyjazdów służbowych (80% czasu pracy)

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Udział w ciekawych projektach spółki
    • Przyjazną atmosferę w pracy
    • Umowę o pracę na pełny etat


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do Centrali naszej firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Programista

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Tworzenie nowych aplikacji oraz serwisów intranetowych w technologii ASP.NET (C#) z wykorzystaniem bazy danych MSSQL
    • Utrzymywanie i ulepszanie istniejących elementów aplikacji
    • Testowanie stworzonych rozwiązań oraz dokumentowanie swojej pracy
    • Utrzymanie i rozwijanie hurtowni danych

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe o specjalności informatyka
    • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w programowaniu w .NET Framework (2.0/.6.1)
    • Dobra znajomość C#
    • Znajomość jQuery, JavaScript, HTML
    • Bardzo dobra znajomość baz danych MS SQL Server lub Oracle
    • Bardzo dobra znajomość języka T-SQL lub PL-SQL
    • Pomysłowość i kreatywność w działaniu
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
    • Mile widziana znajomość SAP ABAP

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Szkolenia z zakresu SAP ABAP
    • Udział w ciekawych projektach spółki
    • Wsparcie doświadczonego zespołu
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do Centrali naszej firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Kontrolingu i Analiz

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Przygotowywanie raportów kosztowych dla Zarządu Spółki
    • Analiza zdarzeń gospodarczych powodujących powstawanie kosztów w spółce i opracowywanie dla nich działań naprawczych
    • Analiza dokumentacji księgowej w zakresie efektywnego gospodarowania majątkiem spółki
    • Kontrola zgodności księgowań
    • Współudział w tworzeniu raportów okresowych dla kierownictwa firmy, analiza kosztów działalności, analiza odchyleń kosztów oraz monitorowanie wyników finansowych firmy, w tym: pozycji bilansu i rachunku przepływów pieniężnych
    • Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu kosztów spółki oraz kontrola realizacji i analiza odchyleń, jak również aktualizacja budżetu
    • Analiza rentowności projektów inwestycyjnych
    • Przygotowywanie bieżących analiz i sprawozdań z zakresu działalności spółki, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
    • Kontrola realizowanej marży i wyniku finansowego w sklepach KOMFORT – własnych oraz franczyzowych
    • Ścisła współpraca z innymi działami firmy

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
    • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
    • Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
    • Wysoko rozwinięte analityczne myślenie
    • Znajomość systemu SAP oraz branży retail będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    • Ciekawą i rozwijającą pracę wśród grona profesjonalistów
    • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie/koło Łodzi poszukujemy osób na stanowisko:

    Magazynier/Magazynierka 

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Oferujemy: 
    • Umowę o pracę na pełny etat bez okresu próbnego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Podwyżkę wynagrodzenia o 10 % po przepracowaniu 12 miesięcy
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Zakres odpowiedzialności:
     
    • Sprawne przyjmowanie dostaw
    • Załadunek pojazdów zgodnie z harmonogramem i zasadami BHP
    • Dbałość o porządek oraz jakość i tempo pracy
    • Inne prace magazynowe

    Wymagania: 
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Znajomość programu WMS – mile widziana
    • Sumienność i dokładność
    • Dobra organizacja pracy

    Nie wymagamy uprawnień na prowadzenie wózków widłowych, po przyuczeniu umożliwiamy ich zdobycie na koszt pracodawcy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko

    Operator Maszyny Obszywającej

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Zakres odpowiedzialności:
    • Obsługa maszyny do cięcia i obszywania wykładzin podłogowych
    • Przygotowanie wykładzin do procesu obszywania
    • Dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy
    • Inne prace magazynowe

    Nasze oczekiwania:
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Zdolności manualne
    • Sumienność i dokładność

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Oferty pracy w sklepach

  • W związku z rozwojem struktur firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Dyrektor Regionalny

    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja założonych dla podległego regionu celów sprzedażowych
    • Zarządzanie wskaźnikami KPI
    • Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem podległych sklepów zgodnie ze standardami firmy
    • Wdrażanie krótko- i długoterminowej strategii w zakresie rozwoju sieci i sprzedaży
    • Wspieranie podległych kierowników sklepów w identyfikowaniu nowych możliwości sprzedażowych oraz osiąganiu i realizacji wyznaczonych celów
    • Uczestniczenie w procesach otwierania nowych sklepów w regionie
    • Dzielenie się dobrymi praktykami w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi klienta
    • Monitorowanie działań konkurencji w podległym regionie
    • Rekrutowanie i właściwe diagnozowanie potrzeb szkoleniowo-rozwojowych podległego zespołu

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe
    • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży (sklepy, przedstawiciele, punkty partnerskie itp.)
    • Doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem
    • Doskonała znajomość handlowych wskaźników sprzedaży i metod ich osiągania
    • Umiejętność motywowania zespołu do realizowania powierzonych zadań
    • Przedsiębiorczość i umiejętność dobrej organizacji pracy
    • Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży

    Oferujemy:
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, umowę o pracę (wysoką podstawę i progresywny system premiowy)
    • Decyzyjne stanowisko pracy z jasno określonymi celami
    • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.


    Wybrany obszar Polski
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Gliwice


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Katowice


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Żory


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Zastępca Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Kraków


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne współzarządzanie podległym personelem
    • Administrowanie dokumentację sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu - VM

    Wymagania:
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszych sklepów na terenie całej Polski poszukujemy energicznej osoby na stanowisko:

    Doradca Klienta

    Zakres odpowiedzialności:
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Realizowanie celów sprzedażowych
    • Dbanie o wizerunek firmy
    • Odpowiedzialność za dokumentację sprzedażową i posprzedażową


    Nasze oczekiwania:
    • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacji pracy własnej
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)


    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity - opieka medyczna i karta sportowa w korzystnej cenie, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy



    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie klikając w poniższy przycisk oraz wybranie preferowanego miejsca pracy.
  • Oferty praktyk

  • Zapraszamy studentów zainteresowanych zdobyciem doświadczenia zawodowego w różnych działach firmy,  do aplikowania na:

    PRAKTYKI  


    Studiujesz? 
    Jesteś otwarty/-a i komunikatywny/-a?
    Nie sprawia Ci problemu posługiwanie się pakietem Office?
    Potrafisz działać w sposób kreatywny i innowacyjny nawet pod presją czasu?
    Lubisz wyzwania?
    Chciałbyś/chciałabyś zdobyć pierwszą praktyczną wiedzę i umiejętności a rozwój jest dla Ciebie ważny?

    Dołącz do nas!


    Poznasz standardy obowiązujących w ogólnopolskiej sieci handlowej
    Weźmiesz udział w bieżących projektach danego działu
    Zdobędziesz cenne doświadczenie zawodowego podczas miesięcznych, bezpłatnych praktyk 
    (z możliwością przejścia na płatny staż lub też pozostania w firmie)
    Dopasujemy harmonogram praktyk do Twoich możliwości czasowych
    Otrzymasz zaświadczenie potwierdzające odbycie praktyk


    Jeśli chcesz do nas dołączyć do naszej organizacji kliknij przycisk aplikuj oraz wybierz dział firmy, który najbardziej Cię interesuje. 

Nie ma oferty pracy dla Ciebie?

Kultura organizacyjna

Dla pracowników sieci Komfort ważna jest KULTURA ORGANIZACYJNA, charakterystyczna dla naszej firmy. Dzięki niej uczymy się pracować samodzielnie w dynamicznej organizacji, z ludźmi zaangażowanymi i utożsamiającymi się z firmą. Praca w Komforcie uczy skuteczności w realizacji wyznaczonych zadań, szerokiego spojrzenia na dane zagadnienie, kreatywności w podejmowanych działaniach i świadomości biznesowej. Są to nieocenione umiejętności, które wzbogacają nas i rozwijają.

Stwarzamy także szereg innych możliwości, z których mogą korzystać zarówno pracownicy biura, magazynu centralnego, jak i naszych sklepów.

Zasady rekrutacji

Do rekrutacji zewnętrznej przystępujemy, gdy wśród naszej kadry nie ma osób spełniających wymagania stanowiskowe.
Nasze  aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej w zakładce Dołącz do zespołu, na internetowych portalach pracy oraz w prasie.

Etapy rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Ich ilość i poziom zaawansowania zależą od kompetencji, jakich poszukujemy na konkretne stanowisko pracy.
 
Etap 1
Rekrutację rozpoczynamy od analizy nadesłanego CV.

Pamiętaj!
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko nie zapomnij o podaniu w temacie wiadomości nazwy stanowiska , na które aplikujesz.
W Twoim CV powinna znajdować się informacja o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (jej treść znajduje się w ogłoszeniu). W przypadku braku klauzuli Twoje CV nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.
 
Etap 2
Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu Personalnego. Kandydaci aplikujący na stanowiska specjalistyczne przechodzą dodatkowo testy merytoryczne, które weryfikują wiedzę deklarowaną przez nich w CV. Po ocenie testu i analizie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wybrani kandydaci rekomendowani są do ostatniego etapu.
   
Etap 3
Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie rekomendowanych kandydatów z menadżerem lub dyrektorem działu, do którego aplikowali. Ostateczna decyzja dotycząca zatrudnienia podejmowana jest przez bezpośredniego przełożonego.

Rozwój w Komforcie

  • Każdy sprzedawca zatrudniony w Komforcie po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w naszej firmie oraz przyswojeniu wiedzy branżowej i standardów u nas obowiązujących, może przystąpić do egzaminu na KONSULTANTA DS. SPRZEDAŻY. Jeżeli kandydat na KDS-a pozytywnie przejdzie wszystkie etapy egzaminu, automatycznie awansuje w strukturze organizacyjnej sklepu i ze stanowiska sprzedawcy dostaje promocję na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Aby to jednak nastąpiło, kandydat musi wykazać się znaczną wiedzą produktową, znajomością technik sprzedaży, a także odpowiednią postawą (ważne jest m.in. zaangażowanie w pracę, nastawienie na osiąganie celu, entuzjazm).
  • Równolegle do szkoleń wewnętrznych nasza firma umożliwia uczestniczenie w SZKOLENIACH ZEWNĘTRZNYCH. W większości są to spotkania organizowane przez dostawców Komfortu – największych producentów i dostawców (zarówno krajowych, jak i zagranicznych) artykułów dostępnych w naszych sklepach. Podczas tych szkoleń nasi sprzedawcy i kierownicy sklepów otrzymują fachową wiedzę branżową, którą później z powodzeniem wykorzystują w codziennej pracy. Szkolenia dla naszych pracowników organizowane są także przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Wszystko po to, by stale doskonalić pracę naszych ludzi.

  • Jesteśmy świadomi, że największą wartością firmy są ludzie. Dlatego właśnie inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwość ciągłego wzbogacania swojej wiedzy niezbędnej w ich codziennej pracy. Szanse na to dają różne formy SZKOLEŃ WEWNĘTRZNYCH, które oferuje nasza firma. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć regularnie organizowane szkolenia z profesjonalnej wiedzy produktowej prowadzone przez naszych Regionalnych Trenerów Produktowych, szkolenia sprzedażowe czy z zarządzania personelem. Należy również wspomnieć, iż w naszej firmie funkcjonuje platforma e-learningowa, która w atrakcyjny sposób pozwala na zdobywanie wiedzy z wielu zakresów.