Siłą naszej firmy są pracownicy. Dużą wagę przykładamy do procesu adaptacyjnego dla osób nowozatrudnionych. Chcemy, żeby wdrożenie w nowe obowiązki było sprawne, skuteczne i komfortowe.

    Oferty pracy w Biurze

  • W związku z rozwojem struktur firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Dyrektor Regionalny

    miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie i podlaskie


    Mamy dla Ciebie:
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Decyzyjne stanowisko pracy z jasno określonymi celami
    • Narzędzia takie jak samochód, laptop, telefon
    • Kartę Sportową oraz Opiekę Medyczną - na preferencyjnych warunkach
    • Udział w profesjonalnych programach szkoleniowych
    • Rabat pracowniczy 20% - na produkty z naszej oferty
    • Udział w eventach - jak np. Bussiness Run
    • Konkursy sprzedażowe
    • Bony świąteczne

    Możesz realizować się w:
    • Osiąganiu założonych dla podległego regionu celów sprzedażowych
    • Zarządzaniu wskaźnikami KPI
    • Nadzorowaniu działań związanych z funkcjonowaniem podległych sklepów zgodnie ze standardami firmy
    • Wdrażaniu krótko- i długoterminowej strategii w zakresie rozwoju sieci i sprzedaży
    • Wspieraniu podległych kierowników sklepów w identyfikowaniu nowych możliwości sprzedażowych oraz osiąganiu i realizacji wyznaczonych celów
    • Uczestnictwie w procesach otwierania nowych sklepów w regionie
    • Dzieleniu się dobrymi praktykami w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi klienta
    • Monitorowaniu działań konkurencji w podległym regionie
    • Rekrutowaniu i właściwym diagnozowaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych podległego zespołu

    Podejmij wyzwanie, jeśli masz:
    • Wykształcenie wyższe
    • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży (sklepy, przedstawiciele, punkty partnerskie itp.)
    • Doświadczenie w branży retail dodatkowy atut
    • Doskonałą znajomość wskaźników sprzedaży
    • Doświadczenie w budowaniu zmotywowanego zespołu, nastawionego na osiąganie założonych celów
    • Dużą sprawność w organizacji pracy i jesteś przedsiębiorczy
    • Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Programista SAP (ABAP)

    Miejsce pracy: Łódź
     

    Zakres odpowiedzialności:
    • Programowanie w języku ABAP/ABAP OO (analizowanie i projektowanie procesów opartych o technologie SAP Netweaver
    • Przygotowanie interfejsów systemu
    • Rozszerzenia funkcjonalności systemów SAP - migracja danych
    • Optymalizacja procesów biznesowych
    • Tworzenie dokumentacji technicznej
    • Rozbudowa funkcjonalności produktów firmy - zgodnie z potrzebami implementacji

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym (również studenci)
    • Znajomość: ALE ,BAPI, EDI , IDOC
    • Znajomość baz danych - w tym SAP HANA
    • Doświadczenie w SAP XI /PI/ PO
    • Chęć poznawania nowych technologii i ciągłego rozwijania swoich umiejętności
    • Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość ABAP Workbench
    • Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych
    • Mile widziana znajomość UI5 i SAP Fiori

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Realną szansę rozwoju
    • Przyjazną atmosferę pracy
    • Wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik Zmiany

    Miejsce pracy: Stryków k/Łodzi


    Zakres odpowiedzialności:
    Zarzadzanie podległym zespołem magazynierów, docelowo ok. 20-25 osób
    Bieżący nadzór nad procesem konfekcjonowania, załadunku i przyjęcia towaru
    Sporządzanie dokumentów dotyczących przyjęcia i wydawania towarów
    Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych
    Dbanie o przestrzeganie zasad BHP
    Współpraca z innymi działami firmy

    Wymagania:
    Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym 
    Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    Znajomość programu WMS – mile widziana
    Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych (II WJO)
    Dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel

    Oferujemy:
    Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów 


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie/koło Łodzi poszukujemy osób na stanowisko:

    Magazynier/Magazynierka 

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Oferujemy: 
    • Umowę o pracę na pełny etat bez okresu próbnego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Podwyżkę wynagrodzenia o 10 % po przepracowaniu 12 miesięcy
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Zakres odpowiedzialności:
     
    • Sprawne przyjmowanie dostaw
    • Załadunek pojazdów zgodnie z harmonogramem i zasadami BHP
    • Dbałość o porządek oraz jakość i tempo pracy
    • Inne prace magazynowe

    Wymagania: 
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Znajomość programu WMS – mile widziana
    • Sumienność i dokładność
    • Dobra organizacja pracy

    Nie wymagamy uprawnień na prowadzenie wózków widłowych, po przyuczeniu umożliwiamy ich zdobycie na koszt pracodawcy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko

    Operator Maszyny Obszywającej

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Zakres odpowiedzialności:
    • Obsługa maszyny do cięcia i obszywania wykładzin podłogowych
    • Przygotowanie wykładzin do procesu obszywania
    • Dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy
    • Inne prace magazynowe

    Nasze oczekiwania:
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Zdolności manualne
    • Sumienność i dokładność

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Oferty pracy w sklepach

  • Obecnie dla naszego partnera franczyzowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Kutno


    Mamy dla Ciebie:
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Kartę Sportową oraz Opiekę Medyczną - na preferencyjnych warunkach
    • Realną szansę rozwoju w ramach ścieżki kariery
    • Udział w profesjonalnych programach szkoleniowych
    • Wsparcie mentora podczas okresu wdrożenia
    • Rabat pracowniczy 20% - na produkty z naszej oferty
    • Udział w eventach - jak np. Bussiness Run
    • Konkursy sprzedażowe
    • Bony świąteczne

    Możesz realizować się w:
    • Efektywnym zarządzaniu podległym personelem
    • Profesjonalnym doradztwie i kompleksowej obsłudze klienta
    • Analizie oraz realizacji wskaźników KPI
    • Administrowaniu dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Zarządzaniu odpowiednim poziomem zatowarowania
    • Dbaniu o zgodny ze standardami wizerunek salonu - VM

    Podejmij wyzwanie, jeśli masz:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Sprawność w organizowaniu swoich zadań
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Wiedzę na temat grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki


    Mamy dla Ciebie:
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Kartę Sportową oraz Opiekę Medyczną - na preferencyjnych warunkach
    • Realną szansę rozwoju w ramach ścieżki kariery
    • Udział w profesjonalnych programach szkoleniowych
    • Wsparcie mentora podczas okresu wdrożenia
    • Rabat pracowniczy 20% - na produkty z naszej oferty
    • Udział w eventach - jak np. Bussiness Run
    • Konkursy sprzedażowe
    • Bony świąteczne

    Możesz realizować się w:
    • Efektywnym zarządzaniu podległym personelem
    • Profesjonalnym doradztwie i kompleksowej obsłudze klienta
    • Analizie oraz realizacji wskaźników KPI
    • Administrowaniu dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Zarządzaniu odpowiednim poziomem zatowarowania
    • Dbaniu o zgodny ze standardami wizerunek salonu - VM

    Podejmij wyzwanie, jeśli masz:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Sprawność w organizowaniu swoich zadań
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Wiedzę na temat grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Piła


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Zastępca Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Gdańsk


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne współzarządzanie podległym personelem
    • Administrowanie dokumentację sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu - VM

    Wymagania:
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie, do naszych sklepów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Sprzedawca / Doradca Klienta
     

    Zakres odpowiedzialności:
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Realizowanie celów sprzedażowych
    • Dbanie o wizerunek firmy
    • Odpowiedzialność za dokumentację sprzedażową i posprzedażową

    Wymagania:
    • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity - opieka medyczna i karta sportowa w korzystnej cenie, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej oraz dokonanie wyboru konkretnej lokalizacji.
  • Oferty praktyk

    Brak ofert dla podanych filtrów

Kultura organizacyjna

Dla pracowników sieci Komfort ważna jest KULTURA ORGANIZACYJNA, charakterystyczna dla naszej firmy. Dzięki niej uczymy się pracować samodzielnie w dynamicznej organizacji, z ludźmi zaangażowanymi i utożsamiającymi się z firmą. Praca w Komforcie uczy skuteczności w realizacji wyznaczonych zadań, szerokiego spojrzenia na dane zagadnienie, kreatywności w podejmowanych działaniach i świadomości biznesowej. Są to nieocenione umiejętności, które wzbogacają nas i rozwijają.

Stwarzamy także szereg innych możliwości, z których mogą korzystać zarówno pracownicy biura, magazynu centralnego, jak i naszych sklepów.

Zasady rekrutacji

Do rekrutacji zewnętrznej przystępujemy, gdy wśród naszej kadry nie ma osób spełniających wymagania stanowiskowe.
Nasze  aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej w zakładce Dołącz do zespołu, na internetowych portalach pracy oraz w prasie.

Etapy rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Ich ilość i poziom zaawansowania zależą od kompetencji, jakich poszukujemy na konkretne stanowisko pracy.
 
Etap 1
Rekrutację rozpoczynamy od analizy nadesłanego CV.

Pamiętaj!
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko nie zapomnij o podaniu w temacie wiadomości nazwy stanowiska , na które aplikujesz.
W Twoim CV powinna znajdować się informacja o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (jej treść znajduje się w ogłoszeniu). W przypadku braku klauzuli Twoje CV nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.
 
Etap 2
Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu Personalnego. Kandydaci aplikujący na stanowiska specjalistyczne przechodzą dodatkowo testy merytoryczne, które weryfikują wiedzę deklarowaną przez nich w CV. Po ocenie testu i analizie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wybrani kandydaci rekomendowani są do ostatniego etapu.
   
Etap 3
Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie rekomendowanych kandydatów z menadżerem lub dyrektorem działu, do którego aplikowali. Ostateczna decyzja dotycząca zatrudnienia podejmowana jest przez bezpośredniego przełożonego.

Rozwój w Komforcie

  • Każdy sprzedawca zatrudniony w Komforcie po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w naszej firmie oraz przyswojeniu wiedzy branżowej i standardów u nas obowiązujących, może przystąpić do egzaminu na KONSULTANTA DS. SPRZEDAŻY. Jeżeli kandydat na KDS-a pozytywnie przejdzie wszystkie etapy egzaminu, automatycznie awansuje w strukturze organizacyjnej sklepu i ze stanowiska sprzedawcy dostaje promocję na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Aby to jednak nastąpiło, kandydat musi wykazać się znaczną wiedzą produktową, znajomością technik sprzedaży, a także odpowiednią postawą (ważne jest m.in. zaangażowanie w pracę, nastawienie na osiąganie celu, entuzjazm).
  • Równolegle do szkoleń wewnętrznych nasza firma umożliwia uczestniczenie w SZKOLENIACH ZEWNĘTRZNYCH. W większości są to spotkania organizowane przez dostawców Komfortu – największych producentów i dostawców (zarówno krajowych, jak i zagranicznych) artykułów dostępnych w naszych sklepach. Podczas tych szkoleń nasi sprzedawcy i kierownicy sklepów otrzymują fachową wiedzę branżową, którą później z powodzeniem wykorzystują w codziennej pracy. Szkolenia dla naszych pracowników organizowane są także przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Wszystko po to, by stale doskonalić pracę naszych ludzi.

  • Jesteśmy świadomi, że największą wartością firmy są ludzie. Dlatego właśnie inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwość ciągłego wzbogacania swojej wiedzy niezbędnej w ich codziennej pracy. Szanse na to dają różne formy SZKOLEŃ WEWNĘTRZNYCH, które oferuje nasza firma. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć regularnie organizowane szkolenia z profesjonalnej wiedzy produktowej prowadzone przez naszych Regionalnych Trenerów Produktowych, szkolenia sprzedażowe czy z zarządzania personelem. Należy również wspomnieć, iż w naszej firmie funkcjonuje platforma e-learningowa, która w atrakcyjny sposób pozwala na zdobywanie wiedzy z wielu zakresów.