Siłą naszej firmy są pracownicy. Dużą wagę przykładamy do procesu adaptacyjnego dla osób nowozatrudnionych. Chcemy, żeby wdrożenie w nowe obowiązki było sprawne, skuteczne i komfortowe.

    Oferty pracy w Biurze

  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Audytor Wewnętrzny

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizowanie zadań komórki audytu w siedzibie spółki zgodnie z określoną metodyką
    • Przygotowywanie raportów i prezentacja wniosków przed jednostkami biznesowymi
    • Identyfikacja oraz ocena ryzyka w procesach zachodzących w organizacji oraz proponowanie rozwiązań mających na celu ich ograniczenie
    • Proponowanie, wypracowywanie oraz nadzorowanie wdrożeń zaleceń poaudytowych
    • Udział w projektach audytorskich, proponowanie zmian w zakresie audytu procesów, sklepów, aplikacji
    • Budowanie pozytywnego wizerunku działu poprzez promowanie prawidłowych postaw moralnych oraz wysokich standardów pracy

    Wymagania:
    • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w audycie (mile widziane w branży retail)
    • Wysokie umiejętności analityczne
    • Wiedza o procesach biznesowych w dużych przedsiębiorstwach
    • Znajomość pakietu MS Office (mile widziana znajomość SAP)
    • Bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania własnego czasu
    • Terminowość, rzetelność i obiektywność w realizowanych projektach
    • Prawo jazdy kat. B. (dodatkowy atut)

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów
    • Przyjazną atmosferę pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. e-marketingu


    Miejsce pracy: Łódź

    Zakres odpowiedzialności:
    • Koordynowanie działań w obszarze mediów społecznościowych (Facebook, Instagram)
    • Redagowanie treści marketingowych zgodnych z zasadami SEO
    • Planowanie i wdrażanie kampanii digital
    • Bieżąca analiza trendów oraz wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online
    • Badanie i analiza efektywności podejmowanych działań w sieci, w tym wyników stron internetowych
    • Współpraca z agencjami marketingowymi oraz reklamowymi przy realizacji powierzonych zadań

    Wymagania:
    • Doświadczenie w zarządzaniu kanałami w mediach społecznościowych oraz realizacji kampanii digital
    • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów marketingowych
    • Umiejętność tworzenia i analizy media planów oraz wyznaczania KPI
    • Znajomość narzędzi (np. Google Analytics, Google AdWords, Facebook Ads)
    • Umiejętność kreatywnego myślenia, wdrażania innowacyjnych pomysłów
    • Bardzo dobra znajomość MS Office
    • Umiejętność planowania i zarządzania projektami
    • Proaktywna postawa

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Samodzielne stanowisko i możliwość istotnego wpływu na rozwój spółki
    • Realny wpływ na kreację komunikacji i e-marketingu
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Sprzedaży Hurtowej

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Pozyskiwanie partnerów biznesowych prowadzących sprzedaż hurtową i detaliczną pokryć podłogowych
    • Obsługa i komplementacja, fakturowanie zamówień składanych przez partnerów hurtowych
    • Optymalne wykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej partnerów biznesowych
    • Przeprowadzanie szkoleń sprzedażowych
    • Zarządzanie kolekcją towarów do redystrybucji, ekspozytorami, etykietami
    • Przygotowanie i zawieranie umów handlowych oraz nadzorowanie serwisów
    • Budowanie relacji handlowych z firmami prowadzącymi działalność instalatorską, budowlaną, remontową w zakresie podłóg oraz ich montaży
    • Monitorowanie konkurencji pod względem cen produktów, oferty rynkowej, poziomu sprzedaży oraz rynku inwestycyjnego

    Wymagania:
    • Doświadczenia (popartego sukcesami) w charakterze przedstawiciela handlowego
    • Znajomości rynku inwestycji budowlanych
    • Znajomości rynku podłóg i produktów podłogowych - mile widziane
    • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz organizatorskich
    • Znajomość programu SAP – mile widziane
    • Dobrej znajomości pakietu Office
    • Prawa jazdy kat. B oraz gotowości do wyjazdów

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Realny wpływ na rozwój sprzedaży hurtowej
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do Centrali naszej firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Kontrolingu i Analiz

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    • Przygotowywanie raportów kosztowych dla Zarządu Spółki
    • Analiza zdarzeń gospodarczych powodujących powstawanie kosztów w spółce i opracowywanie dla nich działań naprawczych
    • Analiza dokumentacji księgowej w zakresie efektywnego gospodarowania majątkiem spółki
    • Kontrola zgodności księgowań
    • Współudział w tworzeniu raportów okresowych dla kierownictwa firmy, analiza kosztów działalności, analiza odchyleń kosztów oraz monitorowanie wyników finansowych firmy, w tym: pozycji bilansu i rachunku przepływów pieniężnych
    • Uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu kosztów spółki oraz kontrola realizacji i analiza odchyleń, jak również aktualizacja budżetu
    • Analiza rentowności projektów inwestycyjnych
    • Przygotowywanie bieżących analiz i sprawozdań z zakresu działalności spółki, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
    • Kontrola realizowanej marży i wyniku finansowego w sklepach KOMFORT – własnych oraz franczyzowych
    • Ścisła współpraca z innymi działami firmy

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
    • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Praktyczna wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
    • Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
    • Wysoko rozwinięte analityczne myślenie
    • Znajomość systemu SAP oraz branży retail będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:
    • Ciekawą i rozwijającą pracę wśród grona profesjonalistów
    • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do Centrali naszej firmy w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Raportowania i Analiz

    Miejsce pracy: Łódź
     
    Zakres odpowiedzialności:
    • Przetwarzanie oraz monitorowanie danych w celu tworzenia i dostarczania standardowych raportów w obszarze sprzedaży, zakupów oraz zapasów
    • Przygotowywanie analiz ad hoc
    • Analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia, że obliczone wyniki są poprawne i spójne ze wszystkimi częściami raportu
    • Wdrażanie zmian w raportach zgodnie z wymaganiami biznesowymi, poprawa funkcjonalności raportów oraz ich automatyzacja
    • Wsparcie, rozwój i udoskonalanie systemów informatycznych w firmie w zakresie systemu BI oraz zarządzania informacją
    • Szkolenie nowych pracowników w zakresie obsługi podległych systemów informatycznych
    • Współpracę ze wszystkimi działami spółki w zakresie przetwarzania oraz weryfikacji spójności danych
    • Przygotowywanie cyklicznych analiz z zakresu działalności spółki, analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, informatyka, ekonometria, matematyka lub pokrewne
    • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
    • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie handlowej
    • Doświadczenie w pracy z systemem SAP (najlepiej w branży retail)
    • Znajomość jednego lub więcej narzędzi BI: SAP BO, WEBI, LUMIRA OBIEE
    • Umiejętność analizy i przetwarzania danych
    • Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów
    • Dodatkowymi atutami będzie znajomość:
    • Znajomość VBA
    • Znajomość zapytań SQL (w szczególności T-SQL)

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Udział w ciekawych projektach spółki
    • Przyjazną atmosferę w pracy
    • Umowę o pracę na pełny etat
  • Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Młodszy Specjalista ds. Personalnych

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:
    Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę
    Umawianie spotkań i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
    Wsparcie Kierowników Sklepów w rekrutacji sprzedawców
    Aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku różnymi metodami
    Kreowanie działań  z obszaru budowania marki pracodawcy
    Współpraca z członkami zespołu i wzajemne wsparcie w realizowanych zadaniach

    Wymagania
    Studenci lub absolwenci studiów (zzl, socjologia, psychologia i pokrewne)
    Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (dodatkowy atut)
    Podstawowa wiedza dotycząca nowoczesnych narzędzi HR 
    Znajomość pakietu MS Office
    Wysokie umiejętności interpersonalne i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
    Bardzo dobra organizacja pracy
    Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
    Prawo jazdy kat. B 

    Oferujemy:
    Ciekawą i różnorodną pracę wśród grona profesjonalistów
    Umowę o pracę na pełen etat
    Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia
    Przyjazną atmosferę pracy
  • Obecnie do naszego Biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

    Asystent ds. Marketingu

    Miejsce pracy: Łódź


    Zakres odpowiedzialności:

    • Redagowanie krótkich tekstów oraz opisów produktów publikowanych w e-sklepie
    • Współtworzenie treści komunikacji w social media (Facebook, Instagram, Twitter)
    • Koordynowanie sesji zdjęciowych produktów z bieżącej oferty
    • Udział w organizowaniu aranżacyjnych sesji zdjęciowych
    • Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie)
    • Wspieranie menedżerów Działu Marketingu w zakresie prac administracyjno-biurowych

    Wymagania:
    • 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – mile widziane
    • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie swobodnej komunikacji
    • Zaawansowana znajomość obsługi programów pakietu MS Office
    • Umiejętność pracy z tekstem oraz jego edycji
    • Znajomość mediów społecznościowych
    • Prawo jazdy kat. B
    • Wysoka kultura osobista

    Oferujemy:
    • Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Realny wpływ na kreację komunikacji marketingowej
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik Zmiany

    Miejsce pracy: Stryków k/Łodzi


    Zakres odpowiedzialności:
    Zarzadzanie podległym zespołem magazynierów, docelowo ok. 20-25 osób
    Bieżący nadzór nad procesem konfekcjonowania, załadunku i przyjęcia towaru
    Sporządzanie dokumentów dotyczących przyjęcia i wydawania towarów
    Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach magazynowych
    Dbanie o przestrzeganie zasad BHP
    Współpraca z innymi działami firmy

    Wymagania:
    Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym 
    Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    Znajomość programu WMS – mile widziana
    Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych (II WJO)
    Dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel

    Oferujemy:
    Stabilną pracę w nowocześnie zarządzanej firmie
    Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do osiąganych celów 


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego Magazynu Centralnego w Strykowie/koło Łodzi poszukujemy osób na stanowisko:

    Magazynier/Magazynierka 

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Oferujemy: 
    • Umowę o pracę na pełny etat bez okresu próbnego
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Podwyżkę wynagrodzenia o 10 % po przepracowaniu 12 miesięcy
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Zakres odpowiedzialności:
     
    • Sprawne przyjmowanie dostaw
    • Załadunek pojazdów zgodnie z harmonogramem i zasadami BHP
    • Dbałość o porządek oraz jakość i tempo pracy
    • Inne prace magazynowe

    Wymagania: 
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Znajomość programu WMS – mile widziana
    • Sumienność i dokładność
    • Dobra organizacja pracy

    Nie wymagamy uprawnień na prowadzenie wózków widłowych, po przyuczeniu umożliwiamy ich zdobycie na koszt pracodawcy.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
  • Obecnie do naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko

    Operator Maszyny Obszywającej

    Miejsce pracy: Stryków, Tulipan Park


    Zakres odpowiedzialności:
    • Obsługa maszyny do cięcia i obszywania wykładzin podłogowych
    • Przygotowanie wykładzin do procesu obszywania
    • Dbałość o czystość i porządek w miejscu pracy
    • Inne prace magazynowe

    Nasze oczekiwania:
    • Gotowość do pracy zmianowej (III zmiany)
    • Zdolności manualne
    • Sumienność i dokładność

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia, dodatek frekwencyjny oraz premię uznaniową
    • Bezpłatny dojazd do pracy z terenu Łodzi
    • Bony świąteczne dla pracowników oraz ich dzieci
    • Zajęcia integracyjne i konkursy dla dzieci pracowników
    • Możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do programu Prywatnej Opieki Medycznej, Karty Sportowej oraz Ubezpieczenia Grupowego dla Ciebie i Twojej rodziny

    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Oferty pracy w sklepach

  • W związku z rozwojem struktur firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Dyrektor Regionalny

    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja założonych dla podległego regionu celów sprzedażowych
    • Zarządzanie wskaźnikami KPI
    • Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem podległych sklepów zgodnie ze standardami firmy
    • Wdrażanie krótko- i długoterminowej strategii w zakresie rozwoju sieci i sprzedaży
    • Wspieranie podległych kierowników sklepów w identyfikowaniu nowych możliwości sprzedażowych oraz osiąganiu i realizacji wyznaczonych celów
    • Uczestniczenie w procesach otwierania nowych sklepów w regionie
    • Dzielenie się dobrymi praktykami w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi klienta
    • Monitorowanie działań konkurencji w podległym regionie
    • Rekrutowanie i właściwe diagnozowanie potrzeb szkoleniowo-rozwojowych podległego zespołu

    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe
    • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży (sklepy, przedstawiciele, punkty partnerskie itp.)
    • Doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem
    • Doskonała znajomość handlowych wskaźników sprzedaży i metod ich osiągania
    • Umiejętność motywowania zespołu do realizowania powierzonych zadań
    • Przedsiębiorczość i umiejętność dobrej organizacji pracy
    • Prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży

    Oferujemy:
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, umowę o pracę (wysoką podstawę i progresywny system premiowy)
    • Decyzyjne stanowisko pracy z jasno określonymi celami
    • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.


    Wybrany obszar Polski
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Katowice


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Żory


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Zgorzelec


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Analiza oraz realizacja wskaźników KPI
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne zarządzanie podległym personelem
    • Regularne raportowanie wyników
    • Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu – VM

    Wymagania:
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie do naszego sklepu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Zastępca Kierownika Sklepu

    Miejsce pracy: Kraków


    Zakres odpowiedzialności:
    • Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Efektywne współzarządzanie podległym personelem
    • Administrowanie dokumentację sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
    • Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatowarowania
    • Dbanie o zgodny ze standardami wizerunek salonu - VM

    Wymagania:
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity – opiekę medyczną i kartę sportową na preferencyjnych warunkach, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej.
  • Obecnie, do naszych sklepów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Sprzedawca / Doradca Klienta
     

    Zakres odpowiedzialności:
    • Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta
    • Realizowanie celów sprzedażowych
    • Dbanie o wizerunek firmy
    • Odpowiedzialność za dokumentację sprzedażową i posprzedażową

    Wymagania:
    • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Nastawienie na sprzedaż i osiąganie wysokich wyników
    • Dobra organizacja pracy własnej
    • Umiejętność obsługi komputera
    • Znajomość grupy produktów (mile widziana)

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę na cały etat
    • Wynagrodzenie podstawowe + premię
    • Benefity - opieka medyczna i karta sportowa w korzystnej cenie, świadczenia świąteczne
    • Pakiet szkoleń produktowych
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
    • Liczne konkursy z nagrodami
    • Przyjazną atmosferę pracy


    Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie przycisku aplikuj poniżej oraz dokonanie wyboru konkretnej lokalizacji.
  • Oferty praktyk

    Brak ofert dla podanych filtrów

Kultura organizacyjna

Dla pracowników sieci Komfort ważna jest KULTURA ORGANIZACYJNA, charakterystyczna dla naszej firmy. Dzięki niej uczymy się pracować samodzielnie w dynamicznej organizacji, z ludźmi zaangażowanymi i utożsamiającymi się z firmą. Praca w Komforcie uczy skuteczności w realizacji wyznaczonych zadań, szerokiego spojrzenia na dane zagadnienie, kreatywności w podejmowanych działaniach i świadomości biznesowej. Są to nieocenione umiejętności, które wzbogacają nas i rozwijają.

Stwarzamy także szereg innych możliwości, z których mogą korzystać zarówno pracownicy biura, magazynu centralnego, jak i naszych sklepów.

Zasady rekrutacji

Do rekrutacji zewnętrznej przystępujemy, gdy wśród naszej kadry nie ma osób spełniających wymagania stanowiskowe.
Nasze  aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej w zakładce Dołącz do zespołu, na internetowych portalach pracy oraz w prasie.

Etapy rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Ich ilość i poziom zaawansowania zależą od kompetencji, jakich poszukujemy na konkretne stanowisko pracy.
 
Etap 1
Rekrutację rozpoczynamy od analizy nadesłanego CV.

Pamiętaj!
Jeśli aplikujesz na konkretne stanowisko nie zapomnij o podaniu w temacie wiadomości nazwy stanowiska , na które aplikujesz.
W Twoim CV powinna znajdować się informacja o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (jej treść znajduje się w ogłoszeniu). W przypadku braku klauzuli Twoje CV nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.
 
Etap 2
Jeśli Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem Działu Personalnego. Kandydaci aplikujący na stanowiska specjalistyczne przechodzą dodatkowo testy merytoryczne, które weryfikują wiedzę deklarowaną przez nich w CV. Po ocenie testu i analizie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wybrani kandydaci rekomendowani są do ostatniego etapu.
   
Etap 3
Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie rekomendowanych kandydatów z menadżerem lub dyrektorem działu, do którego aplikowali. Ostateczna decyzja dotycząca zatrudnienia podejmowana jest przez bezpośredniego przełożonego.

Rozwój w Komforcie

  • Każdy sprzedawca zatrudniony w Komforcie po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w naszej firmie oraz przyswojeniu wiedzy branżowej i standardów u nas obowiązujących, może przystąpić do egzaminu na KONSULTANTA DS. SPRZEDAŻY. Jeżeli kandydat na KDS-a pozytywnie przejdzie wszystkie etapy egzaminu, automatycznie awansuje w strukturze organizacyjnej sklepu i ze stanowiska sprzedawcy dostaje promocję na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Aby to jednak nastąpiło, kandydat musi wykazać się znaczną wiedzą produktową, znajomością technik sprzedaży, a także odpowiednią postawą (ważne jest m.in. zaangażowanie w pracę, nastawienie na osiąganie celu, entuzjazm).
  • Równolegle do szkoleń wewnętrznych nasza firma umożliwia uczestniczenie w SZKOLENIACH ZEWNĘTRZNYCH. W większości są to spotkania organizowane przez dostawców Komfortu – największych producentów i dostawców (zarówno krajowych, jak i zagranicznych) artykułów dostępnych w naszych sklepach. Podczas tych szkoleń nasi sprzedawcy i kierownicy sklepów otrzymują fachową wiedzę branżową, którą później z powodzeniem wykorzystują w codziennej pracy. Szkolenia dla naszych pracowników organizowane są także przez profesjonalne firmy zewnętrzne. Wszystko po to, by stale doskonalić pracę naszych ludzi.

  • Jesteśmy świadomi, że największą wartością firmy są ludzie. Dlatego właśnie inwestujemy w naszych pracowników i dajemy im możliwość ciągłego wzbogacania swojej wiedzy niezbędnej w ich codziennej pracy. Szanse na to dają różne formy SZKOLEŃ WEWNĘTRZNYCH, które oferuje nasza firma. Do najważniejszych z nich należy zaliczyć regularnie organizowane szkolenia z profesjonalnej wiedzy produktowej prowadzone przez naszych Regionalnych Trenerów Produktowych, szkolenia sprzedażowe czy z zarządzania personelem. Należy również wspomnieć, iż w naszej firmie funkcjonuje platforma e-learningowa, która w atrakcyjny sposób pozwala na zdobywanie wiedzy z wielu zakresów.

Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Personalnych

Miejsce pracy: Łódź


Zakres odpowiedzialności:
Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę
Umawianie spotkań i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
Wsparcie Kierowników Sklepów w rekrutacji sprzedawców
Aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku różnymi metodami
Kreowanie działań  z obszaru budowania marki pracodawcy
Współpraca z członkami zespołu i wzajemne wsparcie w realizowanych zadaniach

Wymagania
Studenci lub absolwenci studiów (zzl, socjologia, psychologia i pokrewne)
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (dodatkowy atut)
Podstawowa wiedza dotycząca nowoczesnych narzędzi HR 
Znajomość pakietu MS Office
Wysokie umiejętności interpersonalne i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
Bardzo dobra organizacja pracy
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
Prawo jazdy kat. B 

Oferujemy:
Ciekawą i różnorodną pracę wśród grona profesjonalistów
Umowę o pracę na pełen etat
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji i doświadczenia
Przyjazną atmosferę pracy