KOMFORT sieć sklepów z panelami, wykładzinami, dywanami , podłogami drewnianymi i akcesoriami
Nasze serwisy internetowe wykorzystują informacje zapisane w cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz w celu dostosowania działania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Państwa urządzenia końcowego. Możecie Państwo w każdej chwili dokonać zmiany ustawień cookies. Więcej w polityce prywatności. zamknij

Nagrody

Sklepy KOMFORT po raz czwarty  znalazły się w gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, utrzymały pozycję lidera w kategorii Podłogi i wykładziny  i otrzymały Godło Jakości Obsługi 2011.

Po raz czwarty konsumenci z całej Polski wybrali firmy, które w 2011 roku zaoferowały im najwyższy poziom jakości obsługi.

Poziom jakości obsługi w Komforcie został oceniony na 51% , co dało firmie pierwsze  miejsce  w kategorii Podłogi i wykładziny.  Dla porównania średni poziom jakości obsługi w firmach w całej Polsce wynosi 47%, a w kategorii budowlane markety i sklepy – 43%.
Konsumenci docenili Komfort  za ogromny wybór produktów, dostępnych w różnych przedziałach cenowych. Klienci wysoko oceniają obsługę w sklepach oraz profesjonalne doradztwo.

Program Jakość Obsługi  regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz poziom satysfakcji klientów. Na podstawie ocen i opinii konsumentów, umieszczanych na portalu jakoscobslugi.pl, co roku wyłaniani są laureaci Godła Jakości Obsługi.

-   2010  -


Klienci wyróżnili Sklepy KOMFORT Godłem „Jakość Obsługi 2010” w kategorii Podłogi w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”.

Już po raz trzeci sieć KOMFORT znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. KOMFORT uzyskał wskaźnik pozytywnych opinii na poziomie 48 procent, powyżej średniej dla całej branży, wynoszącej 38 procent. Klienci oceniali w tej kategorii m.in. umiejętności doradcze pracowników oraz uprzejmość i kulturę osobistą. W badaniu wzięło udział niemal 2 mln konsumentów, którzy zamieszczali swoje opinie na portalu www.jakoscobslugi.pl.

- Zadowolenie Klienta jest naszym nadrzędnym celem. Cieszymy się, że wprowadzone przez nas standardy obsługi zostały  już po raz trzeci docenione przez konsumentów. Bycie liderem zobowiązuje, a sama nazwa brandu motywuje do pracy nad najwyższym komfortem zakupów - mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.

Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez społeczność Konsumentów jako najbardziej przyjazne Klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi.

Spółka Sklepy KOMFORT, lider rynku podłóg w Polsce po raz drugi zajęła pierwsze miejsce i otrzymała Złoty Laur Klienta 2010 w kategorii dystrybutorzy pokryć podłogowych.

Nagroda przyznawana jest produktom oraz markom, które są najczęściej wybierane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i cieszą się największym zaufaniem.

Klienci, którzy wzięli udział w badaniu dotyczącym znajomości branży podłóg w Polsce docenili firmę Sklepy Komfort i przyznali jej ponownie Złoty Laur Klienta w kategorii „Dystrybutorzy pokryć podłogowych”.

„Wyróżnienie nas po raz kolejny Złotym Laurem Klienta to dla nas ogromny zaszczyt, gdyż nagrodę tę przyznają najbardziej surowi jurorzy jakimi są klienci. To dla nas także duże wyzwanie, gdyż jako lider branży jesteśmy szczególnie narażeni na oceny i krytykę zarówno klientów jak i konkurentów. Dlatego już od 18 lat codziennie intensywnie pracujemy nad rozszerzaniem naszej oferty produktów i usług, staramy się by była ona zgodna ze światowymi trendami w aranżacji wnętrz i by wszystkie zagraniczne nowości miały polską premierę właśnie w naszych sklepach. Równolegle doskonalimy sposoby ekspozycji towarów oraz szkolimy naszych sprzedawców by utrzymywać wysoki poziom obsługi Klienta” - powiedział Jerzy Szkwarek, Prezes firmy Sklepy KOMFORT SA.

-   2009  -


Sieć KOMFORT utrzymała pozycję lidera w kategorii podłogi w branży wyposażenie wnętrz i została nagrodzona Godłem Jakości Obsługi 2009.

Uzyskana przez KOMFORT ocena 2,63 jest wyższa od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży wyposażenie wnętrz, który wyniósł 2,14.

Sklepy Komfort uzyskały najwyższe miejsce w kategorii podłogi we wszystkich pięciu ocenianych przez klientów kategoriach, tj. „organizacja i  czas obsługi”, „wiedza i kompetencje personelu”, „zachowanie i wygląd personelu”, „oferta, cena, asortyment”, oraz „wygląd miejsca obsługi”.

„Obecność po raz drugi w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, na pozycji lidera w branży, to dla nas ogromne wyróżnienie. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi w sieci detalicznej liczącej ponad 140 sklepów wymaga systematycznej pracy  i stanowi nie lada wyzwanie. Tym bardziej jest nam miło, że klienci zauważają i doceniają nasze starania. Za okazane zaufanie serdecznie dziękujemy” – powiedziała Anna Heimberger dyrektor marketingu Sklepów KOMOFRT SA, odbierając nagrodę.

Spółka Sklepy KOMFORT, lider rynku podłóg w Polsce, zajęła pierwsze miejsce i otrzymała Złoty Laur Konsumenta w kategorii dystrybutorów pokryć podłogowych.

Nagroda przyznawana jest produktom oraz markom, które są najczęściej wybierane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i cieszą się największym zaufaniem.

"Jesteśmy bardzo dumni i wdzięczni za okazane uznanie. Dziękujemy naszym Klientem za tak miłe wyróżnienie. Sieć sklepów KOMFORT jest liderem rynku pokryć podłogowych, bardzo dynamicznie rozwijającą się firmą ze znakomitymi perspektywami i mocnej pozycji na rynku, więc jesteśmy dość często umieszczani w różnych rankingach i zestawieniach. Jednak Laur Klienta jest nagrodą wyjątkową i szczególnym wyróżnieniem, ponieważ został przyznany przez surowych i obiektywnych jurorów, jakimi są Klienci. W praktyce taka nagroda oznacza, że wszystkie działania takie jak: poszerzanie i aktualizowanie oferty produktowej, wprowadzanie szerszego pakietu usług około sprzedażowych, fachowa obsługa, bardziej przyjazne nowe formaty sklepów lokowane coraz bliżej rynku, które realizujemy codziennie z myślą o naszych Klientach, zostały zauważone i docenione. To nas motywuje do dalszej, intensywnej pracy." - powiedział Jerzy Szkwarek, Prezes firmy Sklepy KOMFORT SA.

-   2008  -


Klienci wyróżnili KOMFORT Godłem „Jakość Obsługi 2008” w kategorii Podłogi w ogólnopolskim Programie „Jakość Obsługi”.

Sieć KOMFORT znalazła się  gronie 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Łączna ocena uzyskana przez KOMFORT wynosi +3,29, co plasuje firmę w czołówce sieci handlowych w Polsce. Średni wskaźnik obsługi w Polsce wyniósł +1,38, a w branży „Dom, mieszkanie, ogród” +1,04.

W  2008  roku w badaniu udział wzięło 12 tys. konsumentów z 16 województw, którzy od lipca do grudnia oceniali jakość obsługi w firmach z różnych branż. Firma mogła otrzymać ocenę od -5 do +5, a klient musiał szczegółowo uzasadnić decyzję i dokładnie opisać wizytę np. w sklepie, ponieważ ankiety były weryfikowane.

Konsumenci oceniali firmy pod względem 5 szczegółowych obszarów:
- wiedza i kompetencje personelu,
- zachowanie i wygląd personelu,
- oferta, cena, asortyment
- organizacja i czas obsługi
- wygląd miejsca obsługi


Schowek jest pusty